Kerja Secara Part-Time & Full time Di Rumah/ Buat Duit Online Di Rumah: Komisen Yang Pertama Dari Formula Luar Biasa Mohd Nizam

Pages

Panduan Yang Boleh Jana Pendapatan Lumayan.. Masyuk!!!

Wednesday, August 12, 2009

Komisen Yang Pertama Dari Formula Luar Biasa Mohd Nizam

Coretan kedua saya dalam Formula Luar biasa.
Semalam bila balik dari kerja saya terus buka email sebab dah 2 hari saya tak online dan promosi. Banyak kerja kat site. Buka-buka je email ternampakla email dari maybank2u. Wow! apa lagi saya terus klik pada email maybank2u tu. Rupanya komisen dari Mohd Nizam. Akhirnya saya berjaya mendapat komisen yang pertama  sebanyak RM500.00 dari Mohd Nizam. Suka yang teramat sangat. Segala teknik yang di ajar saya ikut dan praktikan cuma masa saya amat terbatas. Maklumlah busy women, hehehehe. Kalau tak mungkin lebih saya boleh dapat seperti rakan-rakan seperjuangan FLB yang lain. Buktinya ada di sini




Sila klik pada gambar sekiranya tidak jelas.
Nampaknya lepas nie makin bersemangatla saya promosikan Formula Luar Biasa nie. Okla, di sini sahaja yg dapat saya taip. Kalau ada komisen lagi saya update ok.

Untuk maklumat lanjut sila klik di sini http://www.CariRinggit.com  jika berminat isikan nama dan email untuk mendapatkan laporan percuma dari formula luar biasa Mohd Nizam ok. Go go chaiyuk.....

0 comments: