Kerja Secara Part-Time & Full time Di Rumah/ Buat Duit Online Di Rumah: Mencari Kerja Part-time Yang Betul-Betul Menguntungkan.

Pages

Panduan Yang Boleh Jana Pendapatan Lumayan.. Masyuk!!!

Wednesday, August 12, 2009

Mencari Kerja Part-time Yang Betul-Betul Menguntungkan.

Coretan pertama Formula Luar Biasa

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada semua.
Ini adalah coretan pertama saya dlm blog yang baru saya buat sendiri. Tergeraknya hati saya  untuk membuat blog ini adalah untuk membuktikan kepada korang semua betapa perlunya kita mempunyai pendapatan sampingan. Zaman sekarang semuanya memerlukan duit. Walaupun gaji saya cukup makan tapi saya rasa masih ada kekurangan lagi. Saya perlukan simpanan yang banyak untuk bekalan saya masa susah nanti. Sapa tahu sekarang kita senang mungkin esok lusa. Nak pinjam sedara mara macam dia org boleh tolong. Dia org pun adalah masalah mereka sendiri.

Jadi jalan terbaik saya adalah untuk mencari pendapatan sampingan yang betul-betul boleh menguntungkan. Banyak email yang mengarut saya terima semuanya hanyala mahukan duit saya. Saya da banyak kali kena tipu dengan program yang merapu di internet nie. Tapi dalam masa itu, saya telah terjumpa satu email yang betul-betul saya rasa boleh memberikan jaminan kepada saya. Saya bukan nak menunjuk-nunjuk tapi nak beri galakan dan dorongan kepada korang yang masih mencari cara nak tambah pendapatan atau nak kerja secara full time dalam bisnes ini. Program itu adalah Formula Luar Biasa Mohd Nizam.

Banyak teknik yang beliau ajar yang selama ini saya tidak tahu langsung tentang bisnes internet nie. Ramai ahli flb nie dah berjaya mendapat komisen termasuk saya sendiri. Baru je berapa bulan join saya telah pun mendapat komisen yang pertama. Sila lihat komisen saya dalam coretan yang kedua nanti.

Kalau korang nak join program ini, jangan pula niat nak duduk diam saja...lepas tu tunggu duit masuk. Itu silap. Ini bukan pelaburan yang kita tunggu dividen setiap hujung tahun. Bisnes...kena ada la usaha berterusan, walaupun sedikit-sedikit macam saya ni...Saya akan tunjukkan bagaimana step untuk menjadi ahli FLB nie.


                  Step By Step Untuk Menjadi Ahli Formula Luar Biasa

Langkah pertama,

> Sila klik pada laman web ini  www.CariRinggit.com .
> Sila isikan nama dan alamat email yang betul supaya tiada kesulitan yang berlaku. Seperti imej di
        bawah ini :-

Langkah ke-2,

>Tunggu pengesahan email dari Mohd Nizam.
>Jika tertarik untuk join program ini sila buat bayaran sebanyak RM295.00 di web berikut:

Langkah ke-3,

> Selepas membuat bayaran, sila pergi ke web berikut :
        http://rahsiakekayaan.com/tempahan 
>Kemudian isikan maklumat diri anda, no akaun , bukti bayaran dan paling penting sekali KOD FB 7513

*Sila tuliskan kodFB:7513 pada borang tempahan untuk mendapatkan bonus kilat eksklusif!*

0 comments: