Kerja Secara Part-Time & Full time Di Rumah/ Buat Duit Online Di Rumah: Komisen Yang Ke-2 Dari Formula Luar Biasa

Pages

Panduan Yang Boleh Jana Pendapatan Lumayan.. Masyuk!!!

Friday, September 4, 2009

Komisen Yang Ke-2 Dari Formula Luar Biasa

Coretan ke-4 saya dlm Formula Luar Biasa

salam,

          Yahooooo......Dapat duit lagi dari mohd nizam. Lagi bertambah semangatlah saya nak promosi. Eeeee, kalau la saya nie xkeje site mesti byk masa saya untuk promosikan FLB nie. Tapi xpe walaupun bz dengan tugas, saya ada masa jugak untuk promosi. Sahabat setia saya semestinya Adword kerana iklan adword memudahkan kerja saya. Sila lihat komisen terkini saya.



Sila klik pada imej untuk besarkan

Walaupun hanya RM100 tapi jadila. Komisen terkumpul saya setakat ini berjumlah RM600.

0 comments: