Kerja Secara Part-Time & Full time Di Rumah/ Buat Duit Online Di Rumah: Komisen ke-7 Dalam Formula Luar Biasa

Pages

Panduan Yang Boleh Jana Pendapatan Lumayan.. Masyuk!!!

Saturday, October 3, 2009

Komisen ke-7 Dalam Formula Luar Biasa

Coretan ke-10 Dalam Formula Luar Biasa

Salam,

Alhamdulillah, tengah check2 email dan kemaskini data komputer, saya telah terima email dari maybank2u. Tersenyum lebar saya dibuatnya..hehe. Saya dah agak mesti MOHD NIZAM yang bank in duit ni... MOHD NIZAM telah transfer duit ke maybank2u saya sebanyak RM 400. Terima kasih MOHD NIZAM.  Sila lihat bukti komisen yang saya dapat


Sila klik pada imej untuk besarkan

Komisen terkumpul setakat ini adalah sebanyak RM1800 dalam masa 3 Bulan setelah mengetahui teknik yang betul. Wow! Semakin meningkat! Kalau tingkatkan lagi usaha mungkin boleh dapat lebih....


Komisen saya dapat setiap bulan...
Bulan Ogos = RM 500.00
Bulan September = RM 900.00
Bulan Oktober = RM 400.00

Untuk mendapatkan laporan percuma sila isikan nama dan email, klik di sini


0 comments: