Kerja Secara Part-Time & Full time Di Rumah/ Buat Duit Online Di Rumah: Komisen ke-9, ke-10, & ke- 11 Dalam Formula Luar Biasa

Pages

Panduan Yang Boleh Jana Pendapatan Lumayan.. Masyuk!!!

Friday, November 6, 2009

Komisen ke-9, ke-10, & ke- 11 Dalam Formula Luar Biasa

Coretan ke-13 Dalam Formula Luar Biasa

Salam,

Agak lama juga la saya tidak update blog saya ini. Terlalu banyak sangat kerja terpaksa saya lakukan. Dalam pada masa itu, saya tidak lupa juga pada kerja part-time saya iaitu Formula Luar Biasa MOHD NIZAM. Cara pengiklanan saya senang sahaja. Saya guna adword kerana adword memudahkan kerja saya. Iklan adword berjalan secara 24jam asalkan ada duit di dalam akaun. Ramai juga orang cakap program ini penipu, kalau tipu saya tidak akan mendapat hasilnya sekarang. Tanpa usaha mustahil ia akan berjaya. Macam saya, bersusah-susah dahulu bersenang-senang kemudian. Dulu saya ini memang cetek dalam bidang IT setelah menjumpai program MOHD NIZAM ini, secara automatiknya saya boleh melakukannya sendiri. Bila dah beli pakej FLB pro ini jangan pulak peram buku tu. Baca, banyak panduan di dalamnya. Baru la boleh berjaya okey.

Ini dia bukti komisen ke-9 sebanyak RM 100
klik pada imej untuk besarkan

Bukti komisen ke-10 sebanyak RM200
 

klik pada imej untuk besarkan

Bukti komisen ke-11 sebanyak RM100
klik pada imej untuk besarkan.


Komisen terkumpul setakat ini adalah sebanyak RM 2,400.00. Jika berminat untuk menjadi ahli Formula Luar Biasa sila isikan nama dan email di sini.

0 comments: