Kerja Secara Part-Time & Full time Di Rumah/ Buat Duit Online Di Rumah: Komisen ke-16 & ke-17 Dalam Formula Luar Biasa

Pages

Panduan Yang Boleh Jana Pendapatan Lumayan.. Masyuk!!!

Tuesday, December 15, 2009

Komisen ke-16 & ke-17 Dalam Formula Luar Biasa

Coretan ke-17 Dalam Formula Luar Biasa

Salam,
Alhamdulillah, lagi komisen yang saya terima dari MOHD NIZAM.
Komisen ke-16 sebanyak RM100

klik pada imej untuk besarkan

Komisen ke-17 sebanyak RM300
klik pada imej untuk besarkan


Sejak saya menjadi ahli Formula Luar Biasa ini, ke semua duit komisen saya telah saya masukkan ke dalam ASB tetapi kali ini saya telah lekatkan duit komisen yang nizam berikan untuk membeli GPS (Global Positioning System).  


klik pada imej untuk besarkan

GPS nie amat penting untuk saya kerana saya selalu pergi lawatan tapak. Kadang-kadang tu saya terpaksa pergi awal ke suatu tempat takut sesat tetapi sekarang saya tidak perlu risau lagi kerana dengan adanya GPS ini saya dapat menjimatkan masa saya tanpa membuang masa mencari sesuatu tempat yang jarang saya kunjungi. Selamat tinggal pada kesesatan. Harga GPS Garmin Nuvi 205 (Special Edition) ini ialah RM699.00. Berbaloi-baloi. Terima Kasih MOHD NIZAM.

Komisen terkumpul setakat ini adalah sebanyak RM 3,350.00. Wow! walaupun saya jarang on9 saya tetap dapat komisen dari MOHD NIZAM. Itulah kelebihan beriklan dengan Adword.

0 comments: