Kerja Secara Part-Time & Full time Di Rumah/ Buat Duit Online Di Rumah: FLB Komisen Meletuppp Lagi Jumlah RM 8,600.00

Pages

Panduan Yang Boleh Jana Pendapatan Lumayan.. Masyuk!!!

Sunday, November 7, 2010

FLB Komisen Meletuppp Lagi Jumlah RM 8,600.00

Komisen ke-45 Dalam Formula Luar Biasa

Salam.

Semalam satu hari suntuk round2 melaka. Hari nie pulak pi kenduri kat Shah Alam, memang penat giler ar.. Sampai je rumah terus saya buka email..buka-buka email je saya menjerit...Yahoooooo, hahahaha...mummy saya dah agak da mesti dapat komisen lagi dari Mohd Nizam..tekaan mummy saya tepat skali. Nizam telah transfer komisen sebanyak RM300 ke dalam akaun Maybank2u saya...semua penat hilang la masa tu. Baru isnin lepas nizam da transfer RM400 ke akaun saya..hari ini saya dapat lagi mana tak seronok kan.. Saya harap-harap sangat dividen ASB tahun nie banyak. Sila lihat bukti komisen yg telah saya terima td :
klik pada imej untuk besarkan
klik pada imej untuk besarkan

Apa-apa pun bisnes yang korang join kalau tak de caranya dan lokek keluarkan modal mungkin korang tak kan ke mana... Nak kan tips dan caranya sila dapatkan laporan percuma di sini http://www.cariringgit.com/

0 comments: