Kerja Secara Part-Time & Full time Di Rumah/ Buat Duit Online Di Rumah: Lagi RM200....Komisen Terkumpul RM 8,900.00

Pages

Panduan Yang Boleh Jana Pendapatan Lumayan.. Masyuk!!!

Friday, November 19, 2010

Lagi RM200....Komisen Terkumpul RM 8,900.00

Komisen ke-47 Dalam Formula Luar Biasa.

Salam,

Yahoooo.........dapat lagi komisen dari owner Formula Luar Biasa - Mohd Nizam Salimin berjumlah RM200..best2...mmg power sistem pemasarannya....komisyen terkumpul saya sekarang berjumlah RM 8,900.00...kat bawah ni screenshot emel dari Maybank2u.com berkenaan komisyen tersebut.Klik imej untuk besarkan:
klik pada imej untuk besarkan
Apalagi jom buat duit sekarang!! Masyuk lagi Yahoooo!, Berbaloi-baloi join program FLB ni..Makin bertambah ASB saya... Klik sini http://www.cariringgit.com/ untuk dapatkan laporan percuma dari saya dan Mohd Nizam.

2 comments:

| (¡,^^) puut puutt~ | said...

wahh bestnya awk..tiap2 hari dpt komisen tu alhmdulillah =) bukan senangkn nk dpt $ bah kn nk dpt 1sen pun susah tol x? sy tringin sgt nk join flb pro ni tapi2 ragu2 gak sbb takut bila dh byr pastu xde respon dri en.nizam..hehe yela sy ada gak trbca testi dri org ada yg dh lama join tpi blom ada respon..tu yg takut tu lama klu lama sgt takde bls dri en.nizam..

Nur Raimi (AMOI) said...

kalau awk ikut step nizam bg dan x kedekut keluar modal pasti komisen mantap...hahaha, kena la pandai handle budget ok. saya pun dulu zero dlm bisnes internet nie. jealous gak tgok kawan2 yg lain dpt duit dr internet so saya nekad ikut step2 yg nizam bg dan lihatla hasilnyer. bykkan cari ilmu di forum2 untuk tahu teknik2 promosi diaorg ok