Kerja Secara Part-Time & Full time Di Rumah/ Buat Duit Online Di Rumah: Masyuk Lagi!!!! RM400 Masuk Maybank2u..

Pages

Panduan Yang Boleh Jana Pendapatan Lumayan.. Masyuk!!!

Sunday, January 30, 2011

Masyuk Lagi!!!! RM400 Masuk Maybank2u..

Komisen ke-60 Dalam Formula Luar Biasa.

Yahoooooooooooo..lagi komisen yang baru saya terima. Ingatkan lepas masak nak tido balik, maklumlah hujan. Dapat komisen kenalah update blog. Seronoknya tidak terkata, kejap eh saya nak senaraikan komisen untuk bulan nie:

05/01/2011 = RM 300
11/01/2011 = RM 500
15/01/2011 = RM 300
20/01/2011 = RM 200
25/01/2011 = RM 200
  Hari Ini     = RM 400
--------------------------
Total = RM 1900
--------------------------

klik pada imej untuk besarkan

Komisen untuk bulan January = RM1900  (hanya part-time) + gaji = ???? hehehehe
Nasib baiklah saya nie bukan kaki shopping kalau tak habis lah. Selasa nie semua duit tu akan saya masukkan dalam ASB. Ok jom kita lihat bukti komisen yang baru saya terima sebentar tadi.

Bukti komisen ke 60:

klik pada imej untuk besarkan


$$$$=>Komisen terkumpul setakat ini adalah sebanyak RM11,900.00 .
WoW!!! Banyaknya duit ASB saya. 
==>Nak dapatkan laporan percuma sila isikan nama &email di bawah ini:


Nama:
Email Utama:



Mari kita lihat ahli-ahli FLB yang telah berjaya mendapat komisen.
Masrule, Seri Alam = Komisen terkumpul RM 42,550.00.  Beliau akan update blog sebulan sekali
Saiful Hazmi = Komisen terkumpul RM 8500. Beliau ikut masa free update blog
Muhamad Fadh = Komisen terkumpul RM 1500. Baru buat blog

nie je ahli yang dapat saya cari, kalau jumpa yang lain nanti saya update.  Nampaknya dalam banyak-banyak ahli saya je kot yang rajin update blog..hehehe, jangan marah kawan-kawan FLB pro...

1 comments:

EMPUNYA BLOG said...

Memang mantap komsiyen yg diterima!!