Kerja Secara Part-Time & Full time Di Rumah/ Buat Duit Online Di Rumah: Lagi RM300 Komisen Masyuk!!! Komisen Terkumpul RM12,450.00

Pages

Panduan Yang Boleh Jana Pendapatan Lumayan.. Masyuk!!!

Friday, February 11, 2011

Lagi RM300 Komisen Masyuk!!! Komisen Terkumpul RM12,450.00

Komisen ke-62 Dalam Formula Luar Biasa,

Salam,

Alhamdulillah, hari ini adalah hari yang amat mengembirakan saya kerana menerima sekali 2 komisen hanya selang 5 minit. Komisen pertama dari Mohd Nizam sebanyak RM300 dan Komisen ke-2 dari Penjualan Ebook Lulus Termuduga  Kerja Kerajaan sebanyak RM20. Terima kasih Mohd Nizam dan Jamal.

Ternyata promosi yang berterusan membuahkan hasil yang amat memuaskan hati saya. Saya hanya laburkan RM300 sebulan sahaja untuk membuat promosi di halaman berbayar iaitu Adword. Nakkan lagi tip isikan nama dan alamat email di ruangan bawah:


Nama:
Email Utama:



Ini saya sertakan komisen yang baru saya terima dari Mohd Nizam sebanyak RM300:
klik pada imej untuk besarkan

Ini pula dari Ebook Lulus Temuduga Kerja Kerajaan sebanyak RM20 :
klik pada imej untuk besarkan

$$$$ -> Komisen terkumpul setakat ini adalah sebanyak RM12,450.00 hanya dengan penjualan Pakej FLB. Sistem FLB ini saya anggap terlalu unik sekali kerana tugas kita adalah promosi. Yang lain di tanggung oleh admin. Sama juga dengan affiliate yang percuma, kalau tiada promosi belum tentu jualan kita akan terhasil.

*** Sebelum joint sesuatu program nekad pada diri yang kita mampu lakukan, jangan dah joint berhenti sekerat jalan. Bila tidak mendapat apa-apa, paham-paham sendirilah. Pening jugak jadi admin yek Nizam. :p

0 comments: