Kerja Secara Part-Time & Full time Di Rumah/ Buat Duit Online Di Rumah: Dapat RM500 Laburkan Ke Amanah Hartanah Bumiputera (AHB)

Pages

Panduan Yang Boleh Jana Pendapatan Lumayan.. Masyuk!!!

Thursday, March 3, 2011

Dapat RM500 Laburkan Ke Amanah Hartanah Bumiputera (AHB)

 Komisen ke-65 Dalam Formula Luar Biasa.

salam,

Alhamdulillah, saya baru sahaja balik dari maybank untuk menguruskan akaun baru AHB. Komisen yang hari tu saya tidak jadi simpan ke ASB di sebaliknya bertukar angin ke AHB pula. Dengar cerita dividen setahun 2 kali. Saya cuba yang ini pula.


Kemarin saya terima lagi komisen dari Mohd Nizam sebanyak RM200. Terima kasih nizam. hehehe, jom kita lihat bukti komisen ke-65..WOW!!! dah masuk RM 13,150.00 telah saya terima setakat ini. Memang Masyuk lah sistem ini.


klik pada imej untuk besarkan




Dah lihat bukti komisen kalau berminat untuk tahu rahsianya silalah isikan nama & email di ruangan di bawah ini. Terima kasih.
Nama:
Email Utama:
**Nota Penting: Anda mesti membuat pengesahan email akaun terlebih dahulu sebelum mendapat laporan PERCUMA. Sila lihat email anda selepas mendaftar. Email anda dijamin selamat. No Spam.

0 comments: