Kerja Secara Part-Time & Full time Di Rumah/ Buat Duit Online Di Rumah: KEBABOOM!!! Lagi RM300 Masuk Akaun Maybank2u Menjadikan Komisen Terkumpul Berjumlah RM 13,950.00

Pages

Panduan Yang Boleh Jana Pendapatan Lumayan.. Masyuk!!!

Saturday, March 12, 2011

KEBABOOM!!! Lagi RM300 Masuk Akaun Maybank2u Menjadikan Komisen Terkumpul Berjumlah RM 13,950.00

Komisen ke-67 Dalam Formula Luar Biasa.

Salam,

Syukur ku ke hadrat Ilahi kerana dikurniakan rezeki sehingga kini..Terima kasih juga kepada owner Formula Luar Biasa iaitu Mohd Nizam yang banyak menyokong dan memberi tunjuk ajar serta keluarga & rakan-rakan internet yang berada di belakang saya sehingga kini. Sedar tak sedar masuk ni dah 67 kali saya terima komisen dari Mohd Nizam. Ternyata sistem beliau masih releven sehingga kini. 

Kalau anda rajin tengoklah satu persatu komisen saya dari pertama sehingga kini sebab ada rahsia tersembunyi bagaimana saya boleh berjaya sampai sekarang....hehe

Jom kita lihat komisen ke-67 yang saya terima semalam dari nizam, ;-)

setiap kali dapat email nie seram sejuk dibuatnya..hehehe
klik pada imej untuk besarkan.


klik pada imej untuk besarkan

Jika anda sign up, anda akan  mendapat mesej-mesej yang berguna dari mohd nizam. Banyak tip-tip yang beliau emailkan telah saya ikut. Contoh email beliau :-

Hari ini saya akan dedahkan satu rahsia
orang kaya yang mungkin anda sudah tahu
tetapi tidak begitu ambil kisah.

Jadi sebelum anda mengigit jari 20-30
tahun akan datang, masanya untuk kita
mengikut jejak jutawan bermula hari ini.

Apakah rahsia tersebut?

Hampir semua jutawan tahu bagaimana
mereka mengandakan wang mereka tanpa
perlu berpeluh...

Melalui SIMPANAN!

Simpanan bermaksud anda menyimpan wang
diinstitusi kewangan yang memberikan
pulangan setiap bulan atau tahun! Ianya
nampak biasa tetapi berapa ramai antara
kita yang menyimpan wang secara tetap
setiap bulan?? ;(


Jika anda menyimpan RM100 sebulan dengan
kadar faedah 12 peratus setahun:

- Mula menyimpan ketika berumur 25 tahun:
Anda menjana RM979,307 ketika 65 tahun!
(Hampir SEJUTA RINGGIT dibank!)

Saya telah tunjukkan kepada anda bagaimana
dengan hanya menyimpan RM100 sebulan, ianya
mampu meledak sehingga RM979,307!


Azam saya tahun 2011 adalah ingin menyimpan sebanyak RM200 sebulan di ASB. Tak nak usik duit tu. Nekad pada diri bahawa duit itu untuk bekalan saya masa tua nanti. Sikit-sikit, lama-lama bertambahlah. Kalau terdesak saya akan amik duit yang diselitkan di celah-celah beg duit saya...hehe idea nizam jugak ni kalau  tak silap.

Ok lah kalau nak tahu rahsia saya dalam FLB nie, isikan nama dan email di bawah ini. Tak rugi pun kalau isi nama tu. Bila-bila boleh remove kalau tak suka. betul tak?






Nama:
Email Utama:



1 comments:

Anonymous said...

salam sis..
pls help me in flb business..
sy nk bjya cm akk gak...
nieh email sy zura_malieki@yahoo.com
sy nk jdkn akk sifu sy dlm bsness nieh ...