Kerja Secara Part-Time & Full time Di Rumah/ Buat Duit Online Di Rumah: Mohd Nizam Transfer Lagi RM400 Menjadikan Komisen Terkumpul Sebanyak RM 14,350.00

Pages

Panduan Yang Boleh Jana Pendapatan Lumayan.. Masyuk!!!

Thursday, March 17, 2011

Mohd Nizam Transfer Lagi RM400 Menjadikan Komisen Terkumpul Sebanyak RM 14,350.00

Komisen ke-68 Dalam Formula Luar Biasa.

Salam,

Sorry nizam lambat update blog, banyak keje lah sampai tidak perasan komisen masyuk..Buka email ada terselit email maybank2u. WOW!! ini sudah bagus, komisen masuk tanpa henti. Baru 15 hari dah pun mendapat komisen sebanyak RM 1,400. Jom kita lihat dulu komisen terkini sebelum saya berceloteh panjang.
klik pada imej untuk besarkan

Dah tengok komisen saya, cemburu bukan. Hari ini saya ingin bercerita pasal suka duka saya bersama Formula Luar Biasa. Harap sudi membaca.

Saya joint program ini pada 12/03/2009. Saya terjumpa website ini di laman web google. Masa tu saya tengah cari kerja sambilan sebab duit gaji tidak mencukupi untuk perbelanjaan saya. Saya nekad untuk laburkan duit pada program ini sebab banyak yang dah berjaya dan saya ingin tahu apa rahsia mereka. Ok, saya telah pun membuat pembayaran sebanyak RM295.00 ke akaun Mohd Nizam. Setelah mengesahkan pembayaran nizam pun menghantar email sulit, di dalam itu ada cara-cara untuk menghasilkan jualan produk dan seminggu kemudian pakej flb pro sampai ke rumah saya. Dalam pakej tu ada ebook formula luar biasa, cd dan bonus-bonus rahsia buat duit. Yang dalam pakej tu saya masih belum cuba, saya hanya fokus kepada online. 


nie produk flb yg akan korang dapat.

Saya pun memulakan tugas saya mempromosikan link saya hari ke hari. Sampailah saya jemu, dah 4 bulan joint langsung takde komisen. Apa lagi mengamuk saya di buatnya. Dalam family saya seorang anak yang mempunyai sikap panas baran. So, abis nizam kena maki ngan saya. hahahaha, jahat x. Lepas mengamuk saya pun teruskan promosi sebab ada ahli yang bagi dorongan pada saya dan sedikit tip pada saya. Masuk bulan ke 5 jadi ahli pada 11/8/2009 saya telah pun mendapat komisen pertama. Perasan riang terpancar di wajah saya. Ialah lama tu saya tunggu ingatkan duit tu lesap je. Apa lagi menjerit mcm org giler sampaikan emak dan ayah saya terus ke bilik saya..hahahaha, diaorg ingat ada benda buruk jadi kat saya. Rupa-rupanya terima komisen sebanyak RM500. Pehh!! saat yang tak dapat di lupakan lah. hahahaaha ;)

Ayah saya mencadangkan kepada saya supaya duit yang dapat tu saya upgrade untuk mendapatkan domain sendiri. Erm,so duit tu saya laburkan balik untuk kali kedua untuk update domain tanpa cd plr. kat bawah nie saya sertakan photo web ahli biasa dengan ahli tempah domain.
nie hanya nama nizam

nie nama nizam & saya

Tak rugi pun tempah domain kerana list email tu milik kita, kita boleh gunakan untuk jual produk lain mengunakan email-email yang kita perolehi. Sejak daripada mendapat domain sendiri, laman web sendiri dan list sendiri pendapatan komisen saya bertambah dari hari ke hari. 

Bersambung....

4 comments:

EMPUNYA BLOG said...

Mantap!

Nur Raimi (AMOI) said...

hai bro empunya blog, awk pun komisen pun mantap gak.huhuhuhu

Agang-ku said...

salam .nak tanya berapa kena bayar untuk dapatkan domain sendiri flb ya?
sbb saya baru je join.
thanks.

aku untuk kamu said...

saya dah join lama dah..tapi sy lost track la..tak pernah dapat komisen. boleh kasi tunjuk ajar tak? sy betul2 nak carik duit sambilan. ni email saya matulbest@gmail.com