Kerja Secara Part-Time & Full time Di Rumah/ Buat Duit Online Di Rumah: Komisen Pertama Untuk Bulan April 2011 Sebanyak RM300...Masyuk Lagi!!!!!

Pages

Panduan Yang Boleh Jana Pendapatan Lumayan.. Masyuk!!!

Sunday, April 10, 2011

Komisen Pertama Untuk Bulan April 2011 Sebanyak RM300...Masyuk Lagi!!!!!

Komisen ke-70 Dalam Formula Luar Biasa.

klik pada imej untuk besarkan.

Komisen Terkumpul Sebanyak RM 15,050.00

Terima kasih nizam, setakat ini dah 70 kali awk bayar komisen saya. Walaupun saya tak lah terror sangat seperti otai-otai flb yang lain tapi saya bersyukur dengan apa yang telah saya perolehi. Dengan berbekalkan ilmu yang saya perlajari dari sistem awk saya berhasil mendapat jualan demi jualan dari affliate yang di anjurkan oleh wangcyber. walaupun sekali sekala saya joint tapi macam tak percaya ada juga beli under saya. Kalau tak percaya sila lihat komisen demi komisen yang telah di bayar oleh affliate dari wangcyber.
komisen dari jualan ebook kod adsense

jualan ebook dari kerja kerajaan

jualan ebook dari buku forex

jualan ebook dari panduan clickbank

jualan dari ebook rahsia emas

jualan ebook dari mudah.my
jualan ebook dari mudah.my 2

komisen dari cabaran ppl 

komisen dari cabaran ppl lagi

komisen dari cabaran ppl buat ebook

komisen dari ppl.


ada banyak lagi, malas nak update..boleh kan mcm tu. hahaha... apa lagi bukti yang saya nak taruk nie. saya tolong orang jual ebook. Kalau ada orang beli dapatlah komisen saya. Saya pun mcm korang banyak dah berhabis duit beli ebook itu ini untuk memantapkan lagi promosi saya, tapi saya tak lah sampai nak jatuhkan bisnes orang. kutuk sana sini bila tak berjaya hasilkan jualan. Ini lah orang melayu, bila dengar orang dapat komisen banyak nak joint tapi bila joint tak dapat paper nak mengamuk. Saya pun dulu berperangai seperti itu. Sejak dah 2 tahun  dalam dunia internet ini baru saya paham erti kesabaran. Ingat senang ke nak dapatkan jualan kalau tiada usaha yang berterusan. Modal permulaan memang la banyak tapi lepas tu pasti kejayaan akan muncul bila ada bukti kejayaan. Itulah kunci kejayaan saya. Saya dulu banyak dah berhabis duit sana sini. Ini kenyataan eh, saya takde masa nak reka cerita. 

Tahu x kenapa saya baran je bila update blog kali ini, sebabnya ada manusia yang joint flb nie mengatakan program ini penipu...kalau tipu sapa bagi saya komisen????????????????? Saya tak kenal sapa dia Mohd Nizam. Dan otai-otai flb pun tak kenal sapa itu Mohd Nizam. Dia jual produk, dalam produk tu ada cara-cara untuk menghasilkan jualan. Saya ada beli sekeping cd harha dia RM100, menyesal pun ada gak sebab cara dia sama sahaja. sekeping cd. Nizam ada ebook, surat jualan,website,cd sgt berbaloi dengan harga RM295. Saya cukup berbaloi duit skrg nilai dia sangat kecil.

Saya dah takde mood. Lain kali saya sambung ok. Saya sertakan blog-blog otai flb yang dah berjaya.

0 comments: