Kerja Secara Part-Time & Full time Di Rumah/ Buat Duit Online Di Rumah: Komisen Untuk Bulan March RM 1,800.00 ...Memang Meletop!!

Pages

Panduan Yang Boleh Jana Pendapatan Lumayan.. Masyuk!!!

Tuesday, April 5, 2011

Komisen Untuk Bulan March RM 1,800.00 ...Memang Meletop!!

Komisen ke-69 Dalam Formula Luar Biasa.

Salam,

Alhamdulillah, dapat lagi komisen terakhir untuk bulan March sebanyak RM 400 menjadikan komisen untuk bulan March sahaja sebanyak RM 1,800.  Komisen terkumpul sejak menjadi ahli FLB pro ini pula sebanyak RM 14,750.00 . Banyak tak komisen yang telah Mohd Nizam transfer kepada saya. Saya lakukan hanya part time aje. Terima kasih Nizam kerana memperkenalkan formula ini kepada saya. Sejak saya mengikuti program awk banyak saya belajar sehinggalah saya berjaya menghasilkan jualan bila sertai program affliate yang di anjurkan oleh forum-forum.

Sebelum saya bercerita panjang lagi, jom kita lihat komisen terakhir untuk bulan March sebanyak RM400.
klik pada imej untuk besarkan

nanti eh saya sambung...ada keje sikit. saya sambung yang post hari tu sekali. sorry sangat-sangat.

3 comments:

EMPUNYA BLOG said...

Maintain...!

Miz's Qurmala said...

betul ker bisnes nie...rase nk join p msih takut...sebb da join bisnes camnie langsung tak berhasil wlaupun da usaha...

Nur Raimi (AMOI) said...

semua bisnes betul cuma cara promosi tak mantap. macam kedai makan ada yang ramai orang dan langsung xde orang. banyakkan belajar cara promosi pasti berjaya ok.