Kerja Secara Part-Time & Full time Di Rumah/ Buat Duit Online Di Rumah: Meletup Kebaboom!!! Lagi RM 400 Masuk Maybank2u

Pages

Panduan Yang Boleh Jana Pendapatan Lumayan.. Masyuk!!!

Thursday, April 21, 2011

Meletup Kebaboom!!! Lagi RM 400 Masuk Maybank2u

Komisen Ke-72 Dalam Formula Luar Biasa

Salam,


Alhamdulillah lagi komisen di terima. Walaupun wireless modem kena sambar petir tetapi promosi tetap berjalan secara automatik dan komisen pun masuk tanpa di sedari. Payah juga yek tak de internet dekat umah. Tengoklah esok saya cari  baru wireless modem sebab wireless modem streamyx dah abis warranty. Nasib baik nizam bagi komisen kalau tak kena korek tempat selit-selit la jawabnya.hahahaha. Nie guna broadband maxis yang 1 hari RM8 nasib baik laju kalau tak jangan harap saya nak update blog nie. Jangan marah nizam.

Jom kita lihat komisen ke-72 sebanyak RM400 :-
klik pada imej untuk besarkan

Komisen Terkumpul Sebanyak 
RM 15,750.00

Satu je pesan saya, kumpul seberapa banyak list. Komisen menanti anda. Itu yang saya lakukan dan lihatlah hasilnya. Macam ahli nie baru masuk dah kumpul komisen sebab dia rajin kumpul list. Tak kiralah saya dah lama join tengok yang baru pun dah nak kejar komisen terkumpul saya. Nie salah satu ahli baru yang berani keluar modal lebih buat promosi untuk dapat komisen yang lumayan. Nak cepat sangat dapat income upgrade untuk domain sendiri lagi elok sebab list kita punya dan kita boleh menjawab soalan-soalan ahli sendiri. 
http://myblog-rezekihalal.blogspot.com/


yang nie blog otai-otai FLB:-

>>SEMOGA FLB TERUS MAJU<<

NAK JOIN SAYA KLIK SINI

2 comments:

Anonymous said...

Betul ke ni?? Rasa cam nak join je... Tapi, takut la...

norsa said...

Rasa mcm dah bersemangat.. tapi baru je hilang rm12k bro.. nak mula balik mmg susah.. hutang dah melambak-lambak.. asyik kena tipu je.. dah tu org2 sekeliling pulak dok ambil kesempatan nak pinjam duit.. tak bagi.. kesian.. dah bagi.. hilang tak nampak muka.. tapi insyaAllah dalam masa terdekat ni.. join kot FLB..