Kerja Secara Part-Time & Full time Di Rumah/ Buat Duit Online Di Rumah: Dapat Komisen Ketika Sedang Tido...RM1000 Tu!!!

Pages

Panduan Yang Boleh Jana Pendapatan Lumayan.. Masyuk!!!

Saturday, May 7, 2011

Dapat Komisen Ketika Sedang Tido...RM1000 Tu!!!

Komisen ke-75 Dalam Formula Luar Biasa.

Salam,

Pagi tadi bangun je dari tempat tido terus ke laptop. Saya sebenarnya tunggu email dari kawan baik sebab tengah gaduh besar nie. Tak sangka lak lain yang saya tunggu lain yang masuk. Email dari maybank2u, saya memang agak nizam yang transfer memang betul lah tekaan saya. Nizam transfer RM1000, perh belum pernah saya mendapat komisen sebanyak itu. Memang seronok giler kentang lah..hahahahaha, lupa sudah kisah saya dengan kawan baik. Terima kasih nizam kembalikan mood saya walaupun ada sikit lagi tapi semangat datang balik dan berselera untuk makan. Sebelum nie tgok makanan pun tak lalu..huhuhuhu

Jom kita tengok komisen ke-75 sebanyak RM1000.00
klik pada imej untuk besarkan


Siapa-siapa yang sudah menjadi ahli saya sarankan awk kejar list banyak-banyak. Komisen masuk tanpa kita sedari. Itu yang saya lakukan dari dulu hingga sekarang. Bukan saya cari orang, orang yang cari saya. Betul x nizam. TQ Nizam. 

Komisen Terkumpul Setakat Ini Adalah Sebanyak
RM 17,450.00

Nak Sertai Klik Bawah Nie 
http://www.cariringgit.com/
Isikan Nama & Email

4 comments:

EMPUNYA BLOG said...

perghhhh...memang dahsyat komisyen kali ni....

ct said...

giler kentang...hahahaha, flb memang best kalau pandai promosi. cayalah babe

Nur Raimi (AMOI) said...

saya pun terperanjat.belum pernah dapat komisen sebanyak tu. mungkin hari2 saya target list 100 sehari kot. lagi pun list saya dah banyak.

Anonymous said...

salam...
boleh bagi info mcm mana nak mulakan nye???