Kerja Secara Part-Time & Full time Di Rumah/ Buat Duit Online Di Rumah: Ipad 2 vs Galaxy Tab Mana Yang Best

Pages

Panduan Yang Boleh Jana Pendapatan Lumayan.. Masyuk!!!

Wednesday, May 25, 2011

Ipad 2 vs Galaxy Tab Mana Yang Best

Komisen ke-76 Dalam Formula Luar Biasa.

salam,

Tajuk kat atas tu gempak x..hahaha, sebenarnya saya dah pun membeli Galaxy Tab 2 minggu lepas setelah 1 minggu membuat pilihan..Payah jugak nak pilih. Masing-masing ada kelebihan. Kenapa saya tak amik ipad 2 sebab besar sangat kot 10'. Galaxy Tab hanya 7' je leh masuk kocek...hahahaha. Saya beli GT sebab saya selalu travel mcm malas lak nak bwk laptop ke hulu hilir. Guna handset kenit nah tak berapa jelas so saya dah berfikir panjang untuk sambar 1. Duit Mohd Nizam bg asyik simpan dalam ASB je..sekali sekala nak gak rasa duit tu..



Sejak beli benda alah ini mak saya dah naik asyik main games je..yela kalau kat umah saya tak guna pun GT nie. Saya sangat suka GT memudahkan kerja saya untuk promosi. Maju setapak untuk memantapkan lagi bisnes di internet. Apa yang saya merepek nie, jom kita lihat komisen ke-76 sebanyak RM350.00 aritu punya mcm malas lak nak update kan.

klik pada imej untuk besarkan.


Sapa-sapa yang dah joint janganlah putus asa, dulu pun saya mcm korang. saya pun tiada modal untuk promosi tapi saya tetap buat sebab saya yakin saya boleh dapatkan duit melalui sistem ini. Semalam saya  telah pun activekan balik ke semua iklan-iklan percuma yang telah tamat tempoh. Penat gak nak repost 1 persatu, 1500 iklan tu. Jangan ingat saya dah ada modal promosi saya lupakan yang free-free nie. hahaha... sorrylah, saya bukan jenis lupa daratan k.  

Komisen Terkumpul
 Setakat Ini  Sebanyak 
RM 17,800.00

Nak Sertai Saya Isikan 
Nama &Email 
Di Sini 

0 comments: