Kerja Secara Part-Time & Full time Di Rumah/ Buat Duit Online Di Rumah: Duit Masuk Lagi...RM450 tu. Memang Masyuk!!! Komisen Terkumpul RM19,900.00

Pages

Panduan Yang Boleh Jana Pendapatan Lumayan.. Masyuk!!!

Monday, June 27, 2011

Duit Masuk Lagi...RM450 tu. Memang Masyuk!!! Komisen Terkumpul RM19,900.00

Komisen ke-79 Dalam Formula Luar Biasa


Salam,

Minta maaf banyak-banyak yer nizam lambat update blog...huhuhuhu, banyak keje la. Terima kasih bagi komisen hari tu..Nizam mcm tahu-tahu je saya punya besday hari itu..Melompat-lompat kat karaoke Redbox Sogo..hehehehe. Itulah kelebihan Galaxy Tab saya, kalau komisen masyuk mesti saya dapat tahu awal..erm.

Jom kita lihat komisen ke-79..

klik pada imej untuk besarkan

Korang mesti jealous dengan saya kan...asyik dapat komisen setiap minggu. Meh saya bocorkan rahsia saya..setiap hari saya akan kumpul unique visitor/list sebanyak 61...saya tak pernah pikirkan berapa orang yang akan beli..saya akan fokus pada bilangan unique visitor/list aje. Makin banyak korang punya unique makin tinggi peluang komisen korang akan dapat...saya dah pun buat kajian terhadap rakan baru flb sorang nie..kenapa beliau baru sebulan joint dah pun dapat komisen pertama? sebab beliau rajin kumpul unique. Tiada kejayaan akan datang jika kita tidak bersungguh-sungguh. Dah banyak kali saya tekankan, bersusah-susah dahulu bersenang-senang kemudian. Saya pun dulu zero dalam perniagaan internet. Tapi saya dah berusaha dan lihatlah sekarang hasilnya. Meletopkan...

Mana-mana bisnes kena ada cara, baru akan nampak hasilnya. Go gO ChAiYuk...


Download PERCUMA Sekarang!



Nama:
Email Utama:

**Nota Penting: Anda mesti membuat pengesahan email akaun terlebih dahulu sebelum mendapat laporan PERCUMA. Sila lihat email anda selepas mendaftar. Email anda dijamin selamat. No Spam.

0 comments: