Kerja Secara Part-Time & Full time Di Rumah/ Buat Duit Online Di Rumah: Komisen Pertama Untuk Bulan Jun 2011 Sebanyak RM1000....Masyuk!!!

Pages

Panduan Yang Boleh Jana Pendapatan Lumayan.. Masyuk!!!

Friday, June 3, 2011

Komisen Pertama Untuk Bulan Jun 2011 Sebanyak RM1000....Masyuk!!!

Komisen ke-77 Dalam Formula Luar Biasa


Salam,

Penatnya hari ini, banyak urusan bayaran bil yang harus saya settlekan. Paling saya angin masalah parking. Payah betul. Tadi hampir-hampir kena saman sebab letak kereta depan bank..hahaha, buat kepala sendiri..Abis parking dah takde terpaksalah. Polis tu mula-mula nak marah tapi bila saya cakap ; maaf en terus dia kata alihkan kereta cepat..tergodalah tu..hahahahaha. Saya nie susah sikit nak senyum kat org, sebab tu sampai sekarang tak kawin-kawin kot. 

Lepas settle keluarkan duit untuk urusan bayaran bil saya terus ke pejabat pos sebab nak bayar duit Mara. Tiba-tiba bunyi mesej email dari Galaxy Tab saya. Check-check sekali ada email dari maybank2u...Berdebarya nak buka. hahahaha,dupdapdupdap. Tarik nafas...fuhh, Ya Allah banyaknya dapat. RM1000 tu. 
klik pada imej untuk besarkan

Lepas settle bayar duit Mara, patah balik ke Maybank nak kuarkan duit komisen tadi terus masuk ke ASB. Saya takut simpan lama-lama dalam akaun maybank takut kena curi, sebab saya selalu buat transaksi di internet...kan dah ada kes org hilang duit dekat bank. Lebih selamat simpan dalam ASB. Harap-harap dividen tahun nie banyak. Amin..

Jom kita lihat komisen yang ke-77, kat galaxy tu tak berapa jelaslah.
klik pada imej untuk besarkan


Saya walaupun banyak kerja tapi saya tetap jalankan promosi seperti biasa. Nak kata boring, memanglah boring wat keje yang sama setiap hari. Bukan FLB je saya uruskan banyak lagi ebook2 yang saya tolong jualkan. Kalau ada yang beli adalah rezeki saya. 

Jom kita lihat pula komisen untuk bulan 5.
klik pada iimej untuk besarkan.

Komisen untuk bulan 5 = RM1850.00 + Gaji = ??? WOW!!!

Yang RM65.00 tu duit hasil jualan Ebook Adwords. TQ Mohd Shamsuriyadi

Tu belum lagi saya letakkan komisen2 Ebook yang lain..hahaha, nizam tak bagilah. Blog nie khas untuk FLB aje..sikit-sikit boleh.

Komisen Terkumpul Setakat Ini Adalah 
Sebanyak   RM18,800.00

Nak Tahu Rahsianya 
Klik Url Bawah Nie
Kemudian
Isikan Nama &Email

0 comments: