Kerja Secara Part-Time & Full time Di Rumah/ Buat Duit Online Di Rumah: Dapat Lagi RM500..Jumlah Komisen Terkumpul Sebanyak RM 21,800

Pages

Panduan Yang Boleh Jana Pendapatan Lumayan.. Masyuk!!!

Thursday, September 8, 2011

Dapat Lagi RM500..Jumlah Komisen Terkumpul Sebanyak RM 21,800

Komisen ke-83 Dalam Formula Luar Biasa


Salam,

Sebenarnya dah 4 hari saya dapat komisen tapi saya tidak rasa gembira pun. Hati saya masih sedih lagi mengenangkan nasib saya kehilangan sahabat yang saya sayangi. Di sebabkan panas baran saya ini lah membuatkan saya hilang segala-galanya. Nak update pun tak de mood..korang yang selalu baca blog saya mungkin dah banyak kali terperasan saya update tak de mood..kalau takde mood tu lah saya tengah gaduh dengan beliau..

Gaduh-gaduh pun saya tetap jalankan promosi macam biasa. Tidak kira berbayar atau percuma semua saya jalankan setiap hari. Terima kasih Nizam bagi komisen dan minta maaf lambat update blog.

klik pada imej untuk besarkan

0 comments: