Kerja Secara Part-Time & Full time Di Rumah/ Buat Duit Online Di Rumah: Lagi Komisen Masuk RM300..Memang Meletop!!! Menjadikan Komisen Terkumpul RM 22,750.00

Pages

Panduan Yang Boleh Jana Pendapatan Lumayan.. Masyuk!!!

Sunday, October 9, 2011

Lagi Komisen Masuk RM300..Memang Meletop!!! Menjadikan Komisen Terkumpul RM 22,750.00

Komisen ke-86 Dalam Formula Luar Biasa.


Salam,


Bulan ini saya slow lagi sebab risaukan adik-adik kembar saya menduduki PMR. Saya terpaksa pantau dia orang. List pun kurang masuk di sebabkan masalah iklan..Tapi saya akan cuba atasi masalah itu selepas mereka habis peperiksaan nanti. Terima kasih Mohd Nizam untuk komisen hari ini. Makin bertambah ASB saya. Alhamdulillah.


Ini dia komisen ke-86
klik pada imej untuk besarkan

Banyakkan kumpul unique/list, pasti komisen masuk secara automatik. Tak percaya cubalah sendiri....sasaran pertama capai 1000unique/list. susah-susah dahulu, senang-senang kemudian. Disebabkan program inilah, mana-mana program yang saya sertai pasti dapat komisen...walaupun sedikit tapi jadilah dari tak dapat apa-apa kan. Go..go...chaiyuk

0 comments: