Kerja Secara Part-Time & Full time Di Rumah/ Buat Duit Online Di Rumah: Lagi RM500 Masuk Maybank2u..Masyuk!!!!

Pages

Panduan Yang Boleh Jana Pendapatan Lumayan.. Masyuk!!!

Thursday, June 14, 2012

Lagi RM500 Masuk Maybank2u..Masyuk!!!!

Komisen ke-106 dan 107 Dalam Formula Luar Biasa


Salam,

Alhamdulillah, saya baru pulang dari Singapura menjemput busu saya yang baru pulang mengerjakan umrah semalam. Tidak sangka tengah menunggu busu saya di Changi Airport sambil melayan facebook tetiba bunyi email dari galaxy tab saya. Saya ingatkan email biasa sahaja rupanya Maybank2u. Buka-buka je, amik kau...Ya Allah banyaknya RM500 tu...huhuhuhu...nak je saya melompat kat situ juga..tapi memandangkan ramai orang saya hanya tersengih-sengih sahaja...hehehehehe

Jom kita lihat komisen semalam sebanyak RM500
klik pada imej untuk besarkan


Ini pula komisen yang sebelum ini lupa nak update sebanyak RM100
klik pada imej untuk besarkan

JUMLAH KOMISEN SETAKAT INI ADALAH 
SEBANYAK RM 28,100.00
TERIMA KASIH NIZAM.

UNTUK MAKLUMAT LANJUT KLIK DI SINI

1 comments:

rahsiaduitfree said...

tahniah kerana selalu dpt komisen dari flb. RM500 byk gak tu. tp cuma nk tanya selain komisen dr flb. bagaimana awak guna sistem flb ni untuk cari duit online?