Kerja Secara Part-Time & Full time Di Rumah/ Buat Duit Online Di Rumah: Suka Duka Menjadi Agen Affiliate

Pages

Panduan Yang Boleh Jana Pendapatan Lumayan.. Masyuk!!!

Thursday, February 21, 2013

Suka Duka Menjadi Agen Affiliate

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Alhamdulillah, sudah sudah 4 Tahun saya bersama Formula Luar Biasa Mohd Nizam. Dalam 4 tahun bermacam-macam suka duka saya lalui. Start saya sertai program ini adalah pada 12 March 2009.
klik pada imej untuk besarkan

Saya sebelum start program ini memang zerolah dalam bisnes online. Komputer pun saya tak penah ada sijil walaupun saya lepasan Diploma kejuruteraan Awam. Semuanya saya belajar sendiri. Mungkin di situ kelebihan yang saya ada. Belajar sendiri. Ok. 

Start je saya daftar, hati ini dah berkobar-kobar nak buat kerja yang bakal owner program ini bagi. Dapat saja email dari Mohd Nizam saya pun baca dan ikut segala apa yang dia ajar dalam email itu. Dengan semangat yang berkobar-kobar saya laburkan duit untuk advertise di pelosok iklan berbayar. Saya buat beribu iklan di website iklan-iklan percuma. Setiap hari tanpa jemu. Lepas 2 bulan sertai saya jadi malas dan geram... Komisen langsung tak nampak. Duit dah abis keluar nie. Saya pun email Mohd Nizam... Lama juga lah tunggu dia reply. Hati dah baran dah nie. Tak caya tgok email bawah nie.

klik pada imej untuk besarkan

Mohd Nizam pun balas. Tenang balik hati ini. Sambung balik iklan. 
klik pada imej untuk besarkan

Lagi masalah datang. Sistem breakdown. Dah lah masa tu saya iklan berbayar. Tak ke mengamuk saya di buatnya. Saya email Mohd Nizam lagi. Dah lah lambat reply... Sakitnya hati ini. Hanya Tuhan yang tahu.

klik pada imej untuk besarkan

Memang banyak kali lah Mohd Nizam nie kena maki hamun dengan saya. Kesian dia kan kan. Tapi jawapan dia tetap tenang. 

Masuk lah bulan 8... Setelah 5 bulan menanti akhirnya Komisen pertama di terima. Pertama kali dapat email dari Maybank2u. Masa tu nak check email sekali terselit email maybank2u. Masa tu saya tak reti lagi email apa maybank2u nie bagi.hehehehe
klik pada imej untuk besarkan

cuba bezakan first time upload picture email ..jangan gelak

saya tak reti . saya guna camera..tak ke sengal..teringat zaman dulu pasti geli hati di buatnya.

Sapa-sapa tak reti upload picture pergi website nie. Boleh membantu.

Mohd Nizam pun email kepada saya supaya teruskan promosi.
klik pada imej untuk besarkan.

Tak lama lepastu saya mengambil keputusan untuk upgrade untuk mendapatkan list sendiri dan website sendiri macam sekarang .



Selepas upgrade saya pun dah ada website sendiri dan list sendiri. Tapi entah macam mana saya boleh mengutuk Mohd Nizam di forum wangcyber. Kesian Mohd Nizam sampaikan dia nak pulang kan balik duit saya dan saya kena pulangkan balik set Formula Luar Biasa dalam keadaan baik. Perh!!! masa tu memang menyesal pun ada. 




klik pada imej untuk besarkan.

Mohd Nizam tetap cool dan terima saya balik. Saya pun promosi secara berkhimah hinggalah sekarang. Dari   dulu hingga sekarang saya tidak pernah melakukan spam. contohnya menghantar email ke orang yang saya tidak kenali. Kalau ada orang yang mesej saya memaki hamun saya , suruh saya stopkan email-email yang di terima memang saya akan tegur dia orang balik. Bukan salah saya, saya promosi secara betul, bila pelawat tertarik mereka akan sign up dan jika ada rezeki dia orang akan membeli. Terus diam orang yang memaki hamun saya. Cabaran memang mencabar dalam bisnes online. Telinga nie kena tahan jelah maki hamun pelawat. Kejayaan sebenar adalah sabar dan berusaha sehingga berjaya. Itu yang saya buat dari dulu hingga sekarang.

Alhamdulillah dah 4 tahun bersama Formula Luar Biasa Mohd Nizam. Jumlah Komisen yang di terima setakat ini adalah sebanyak :

RM 29,800.00
klik pada imej untuk besarkan

Banyaknya EMAIL MAYBANK2u. WAH!!!!!

Nak jadi macam saya kenalah rajin. Tanpa usaha dan buat sesuatu kerja nak tak nak memang takde hasil lah



Kejayaan demi kejayaan saya kecapi..ceh wah!!! Setiap kali saya sertai program affiliate tak kiralah berbayar atau percuma pasti ada komisen masuk. Sekarang saya sedang belajar cara trade forex. Mudah-mudahan saya berjaya. 

Komisen dari Affiliate Jobdirumah.com : http://bit.ly/kerjaonline2
klik pada imej untuk besarkan

klik pada imej untuk besarkan

Komisen untuk affiliate Jobdirumah.com adalah sebanyak RM 1,720.00
WOW!!! Banyaknya...hehehhe.
Nak tahu kerja apa klik sini http://komisyen-jobdirumah.blogspot.com/

Apa lagi yer.. Ohh. yang ini pula program affiliate yang di anjurkan oleh forum wangcyber 


komisen dari jualan ebook kod adsense

jualan ebook dari kerja kerajaan

jualan ebook dari buku forex

jualan ebook dari panduan clickbank

jualan dari ebook rahsia emas

jualan ebook dari mudah.my
jualan ebook dari mudah.my 2

komisen dari cabaran ppl 

komisen dari cabaran ppl lagi

komisen dari cabaran ppl buat ebook

komisen dari ppl.




Kalau tak jumpa program Formula Luar Biasa Mohd Nizam belum tentu saya sampai ke tahap ini. Program ini adalah pertama bagi saya, saya tidak akan lupakan kerana program ini telah membantu saya sehingga berjaya seperti sekarang. Terima kasih kepada yang selalu menjengok blog saya ini. 

Terima kasih Mohd Nizam.. Saya teringin sangat nak ketemu sama kamu..hehehe.. Gurau je..Awak nie low profile sangat lah. Nak tahu juga awk nie Muda ke Tua ke?? kan kan.

Oklah.. sapa-sapa yang ada bela ayam..kalau ada terkena penyakit sampar  boleh lah baca blog ayam siam saya. Saya da kerugian banyak di sebabkan penyakit sampar ini. http://ayam--siam.blogspot.com/

Banyak tak bisnes saya buat. Saya nie dah tak kerja.. Sebab terpaksa menjaga nenek saya yang dah uzur. Nak buat macam mana, kena lah jaga...Di beri orang gaji di halaunya keluar. Terpaksalah saya ambil keputusan berhenti dan membuat perniagaan sendiri bersama rakan bisnes dari Sri lanka. Supply barang ke Sri lanka dan maldives. Memang best kerja sendiri . Takde tekanan dari bos. Nenek boleh jaga.. Sentiasa bersama family.. Cuma belum kawin je lagi.. Takpelah jika jodoh dah di tentukan adanya nanti datang..hahahaha...

Terima kasih kerana sudi membaca... Saya nak sambung analisis trade forex nie.. apalah EurUsd nie kejap naik kejap turun.. gigit kang.... 


Nak kan laporan percuma sila isikan nama dan email di bawah ini.




Nama:
Email Utama:


0 comments: