Kerja Secara Part-Time & Full time Di Rumah/ Buat Duit Online Di Rumah: Cara Tambah Nyawa Candy Crush Saga

Pages

Panduan Yang Boleh Jana Pendapatan Lumayan.. Masyuk!!!

Tuesday, October 22, 2013

Cara Tambah Nyawa Candy Crush Saga

Salam sejahtera....

Hari ini saya nak kongsikan satu tip untuk korang yang suka main games Candy Crush Saga. Setakat ini saya dah level 425.. Level 300 lebih baru saya tahu yang games nie boleh dapatkan nyawa dengan sendiri tanpa merayu dekat rakan-rakan kita supaya berikan simpati ke kita untuk berikan nyawa untuk kita. Punya lah seksa tunggu ..

Jom kita lihat cara-caranya..
Sedihnya dia minta simpati..hehehe

Nak tunggu lama tu..

Pergi dekat setting handphone korang, cari date and time...

Dah jumpa date and time , un klik automatic dan ubah set date kepada 1 hari.. contoh hari ini 22 oct 2013 tukar kepada 23 oct 2013

Tadaa... dah dapat 5 nyawa.. senang kan.. 
Bila dah nampak nyawa 5 pergi balik ke setting dan klik automatik date dan boleh lah main.. kalau tak pergi balik ke setting abislah tarikh korang lintang pukang.. 


Main lah sampai lebam.. Saya main pun sebab taknak terjebak tengok Forex selalu.. main Candy Crush Saga jadi leka lah pulak.. Tengok-tengok dah profit.. Alhamdulillah... Cubalah yer...hehehe

1 comments:

rahman basri said...

Admin Tumpang Share...
Main Simple Games Dan Dapatkan Duit Sebenar Dalam Matawang Euro. Klik Sini Panduan Cara Main Game Ini Dan Full Support Dari Saya