Kerja Secara Part-Time & Full time Di Rumah/ Buat Duit Online Di Rumah: Penyakit Sampar Ayam Menyerang Rumah ku

Pages

Panduan Yang Boleh Jana Pendapatan Lumayan.. Masyuk!!!

Monday, October 28, 2013

Penyakit Sampar Ayam Menyerang Rumah ku

Salam 1 malaysia semua..

Bulan nie terlampau bizi keluar masuk melaka -kl, kl - melaka..banyak spare part nak di hantar ke maldives. Nak mesin basuh 3 buah lah, compressor lah, bearing lah, junction box, spark plug.. semua dlm kuantiti yg banyak dan brand lama susah nak cari. uhhh...penat.. tapi masyuk..hahaha.. 






Selamat dulu bos tempat keje lama ada ajar jalan kl. so tak lah terkial-kial aku mencari. Sayang terpaksa benti keje lama, bini dia punya pasal aku terpaksa benti.. aku tak heran lah laki kau...aku hormat dia sebagai bos aku dan aku kerja ikhlas.. 

Kerja sendiri lagi best.. urusan dgn negara luar nak order apa, aku uruskan.. dapat jaga family.. kalau takde order masuk internet lah tempat aku lepak cari duit.. Forex pun aku dah jarang tgok.. Buat analisis..buka order dan tinggalkan.. bila profit aku alhamdulillah bila loss aku akan cari punca kenapa aku loss.. huhuhu.. alhamdulillah dah setahun aku trade.. dapat lah menyimpan masa tua nanti.. 

Alamak dah menyimpang ke lain lah pulak... aku nak kongsikan experimen aku dengan ayam aku yg kena penyakit sampar...Penyakit sampar kalau merebak memang 1 kampung la ayam akan mati.. kalau kita pandai cegah selamat lah.. aku try bagi ubat selsema yang telah di syorkan oleh blog ini  http://ayam--siam.blogspot.com/ alhamdulillah ayam-ayam aku kembali aktif sedia kala.. banyak tak bisnes aku.. kerja dari rumah lagi masyuk.. sapa kata kerja dari rumah tak masyuk..hehehe..

Dah ngatuk mata nie.. ada masa lagi saya update ok.. 




0 comments: