Kerja Secara Part-Time & Full time Di Rumah/ Buat Duit Online Di Rumah: Sebulan Bercuti Ke Beijing & Singapore..Inbox Di Penuhi Email Maybank2u

Pages

Panduan Yang Boleh Jana Pendapatan Lumayan.. Masyuk!!!

Tuesday, December 24, 2013

Sebulan Bercuti Ke Beijing & Singapore..Inbox Di Penuhi Email Maybank2u

Salam,

selama sebulan rasanya saya bercuti dari internet... Seronok sebab tak payah pikir masak, kerja dan buat kerja rumah..hehehe.. Bercuti ke beijing memang banyak penipuan tapi di sebabkan saya da survey dulu sebelum pergi saya terselamat dari itu ..alhamdulillah... Jika kita merancang perjalanan, Allah akan memudahkan perjalanan kita.. Sebelum bercuti ke mana-mana, saya nasihatkan anda survey dulu di internet.. Dengar dulu pengalaman orang yang dah pernah ke luar negara nie.. dari kekurangan hingga kelebihan yang harus kita titik beratkan.. hehehe..

Balik sahaja dari Malaysia saya terus on Galaxy Note 2 saya.. Alhamdulillah banyak komisen masuk.. Ada dari Jobdirumah.com, ada dari Teknik Forex Sebenar , Ada dari Agen Affiliate dan yang Paling Best Mohd Nizam Transfer Komisen Lagi.. hehehe.. Terima kasih semua bos yang transfer duit.. Masyuk!!!


Dan paling tak best dividen ASB tak tinggi.. kecewa saya.. Bila lah tawaran Bank Rakyat nak buka lagi ek.. Duit dr ASB rasanya nak letak ke Bank Rakyat.. Dividen Bank Rakyat lagi banyak kan..

Oklah.. Rasa nak demam nie ...Maklum lah perubahan suhu..Sambung nanti yer



0 comments: