Kerja Secara Part-Time & Full time Di Rumah/ Buat Duit Online Di Rumah: Bulan January 2014 Yang Masyuk.....Alhamdulillah

Pages

Panduan Yang Boleh Jana Pendapatan Lumayan.. Masyuk!!!

Saturday, February 1, 2014

Bulan January 2014 Yang Masyuk.....Alhamdulillah

Salam 1 Malaysia..

Hai semua...selamat pagi  dan Selamat  Tahun Baru Cina... Semoga cuti anda bermakna bersama keluarga.. Saya tidak ke mana-mana hari ini..sebab ingin bersama-sama dengan rabbit2 saya yang comel-comel. hehehe... Sambil tu ada masa nie saya nak update blog.

Bulan January 2014 telah meninggalkan kita..Kejap je masa berlalu.. Saya nie tak kawin-kawin pun.. umur pun da makin meningkat.. Atuk saya di Singapura marah saya, macam mana nak kawin kerja terperap je dalam rumah..mana ada orang nak nampak..hahaha......atuk..atuk.. kan saya kerja sendiri, bila ada order masuk baru saya keluar cari barang..bukan saya taknak kerja di luar... kebanyakkan orang iri hati sama saya... baru kerja dah di naikkan gaji..org lama keje tak pun naik gaji...dari 1 opis bermasam muka baik saya blah.. ada pulak tu kerja dengan company family, saya di tuduh skandal dengan laki dia..Macam mana ek? kalau saya nie gatal sangat dah lama saya kawin dan banyak boyfriend.. Da saya benti amik kau...kelam kabut kerja nak buat.. Saya jenis yang tak suka cari pasal dengan orang.. Kalau orang tak suka..baik saya blah.. Nak kata saya bodek..saya jenis tak banyak cakap.. Ntahlah..mungkin dah di takdirkan saya bekerja sendiri...

Ok...berbalik pada bulan january yang masyuk tu.. Awal bulan dapat dividen ASB..Walaupun tak tinggi tapi saya bersyukur.. Saya ada buat loan ASB sebanyak RM 50,000.00 ..nie da 3 tahun saya bersama Loan ASB..Tahun Nie saya dapat dividen sebanyak RM 4ribu lebih.. Duit yang saya dapat tu saya keluar dan saya pusing balik untuk bayaran setiap bulan..Jadi saya dah tak payah pikir bulanan nak bayar RM298.. Dalam kepala saya macam nak buat lagi je tambahan RM 50,000.00 sebab saya ada simpanan sendiri rasa cukup kot untuk tambahan berikutnya.. Dengan adanya Loan ASBnie bila umur saya cecah 50 tahun saya dah ada RM50,000 Cash.. Kalau saya tambah lagi dah ada RM100k.. wow.. Saya amik Loan ASB nie sebab saya takde pencen dan kwsp..Itu je sumber saya dah tua nanti.. kan kan kan

Dalam pada masa yang sama..saya menjaga nenek saya yang dah tidak boleh berjalan lagi.. Nenek nie ayah saya punya mak.. Bulan January saya start jaga nenek saya selepas bercuti ke Beijing dan Singapura.. Start nenek saya tak boleh jalan ada 4 hari sebelum saya bertolak ke Beijing. Nenek saya ini jenis yang tidak suka duduk dengan anak-anak.. Di sebabkan rumah saya dekat dengan rumah nenek saya, terpaksalah saya dan adik-adik kena menjenguk nenek dan menghantar makanan ke nenek setiap hari.. sebab nenek saya dah lupa ingatan dan tidak boleh memasak lagi.. Terjadinya nenek dah tak boleh jalan di sebabkan menyangkung bawah rumah terlampau lama menyebabkan kaki beliau krem.. sampai lah sekarang..Jadi, di sebabkan saya sorang je anak perempuan di rumah ini kenalah saya yang mandikan nenekdan cebuk nenek...huhuhu...selamat jenis saya bukan pengeli..kalau tak, tak tahu nak cakap apa..kan kan.. Di sebabkan itu, ayah saya memberi upah kepada saya sebanyak RM1,000.00... Wow banyak tu.. Terima kasih ayah..saya tak minta pun..tapi di sebabkan ayah da bagi saya terima dengan hati terbuka...hehehehe...Semoga nenek cepat sembuh amin...

Selain itu, nenek dan atuk saya dari singapura pun datang.. Nenek nie pula, emak saya punya emak..paham tak?hahaha.. paham-paham kan je lah yer.. Saya paling sayang nenek yang singapura nie sebab dia yang menjaga saya dari kecik..sebab dulu emak dan ayah bekerja jadi masa banyak diluangkan oleh nenek saya.. sebab tu saya memanggil nenek saya mak..manakala mak saya mummy.. Nenek saya memang balik sebulan sekali...Bulan January balik sebab nak lihat dividen ASB..Yang ini beliau memang menyimpan sendiri tanpa Loan-loan bagai...Bila dah dapat dividen perkara pertama ada membayar zakat dan kedua, nenek saya berikan saya sebanyak RM500.. waaa.. tq nenek..hehehe..Saya bilang tidak..tapi setelah digesa saya pun mengambil wang itu dengan relanya...hahahaha.. Masyuk!!!!

Abis dah cerita pasal family..kali nie kita bercerita pasal komisen pada bulan January 2014..

Komisen Dari Jobdirumah.com pada bulan ini sahaja
RM100.00 Dari Jobdirumah.com

Untuk maklumat lanjut klik je--> Jobdirumah.com 
Setakat ini Komisen di bayar sebanyak 109 kali ...Jumlah keseluruhan adalah sebanyak
  RM 2,915.00 



Komisen Dari Mohd Nizam Adalah Sebanyak RM100 juga. Terima Kasih Mohd Nizam
Klik pada imej untuk besarkan

Untuk Maklumat Lanjut Klik pada pautan ini--> Mohd Nizam Transfer Komisen Lagi
121 kali di bayar...Setakat ini Komisen di terima Sebanyak 
RM 30,700.00


Komisen Dari Teknik Forex Sebenar ...Buku Yang terlaris di pasaran.. Ramai berpuas hati dengan pembelajaran dari Panduan Masta Khalid ini.. Cuma saya je takut-takut lagii.. Yelah..kalau loss tak menangis.. hahahah





Kita kira yang da bayar sahaja yer pada bulan January... Yang Pending tu selalunya Malam Ahad baru dibayar... 

Klik pada imej untuk besarkan... 

Tak Rugi pun beli Ebook nie.. Saya nie dalam proses belajar lagi.. Kalau dah Terror..Memang masyuklah jawabnya..hahahah...
Nak tahu lebih lanjut klik Di sini--> Teknik Forex Sebenar 

5 Kali Komisen Di terima setakat ini. Komisen di terima sebanyak 
RM 620.00

Bayaran Dari Hotforex..Kan saya dah cakap..Kalau saya nie jenis penyabar banyak lagi saya dapat.. Ni tidak baru profit sikit dah tutup.. Tapi.....Kalau -ve lama je saya hold tak ke betul namanya tu.. Banyak kali dah Masta Khalid pesan.. percaya pada analisis sendiri.. Saya akan cuba lagi Tuan.. Ini pun da rezeki 

50 USD ke RM 150 kiraan cincai je nie..hehehe..


Banyak tak Komisen yang saya perolehi hanya kerja dari rumah.. Kalau kita ikhlas dan bersungguh-sungguh pasti kejayaan bersama kita.. Saya raya ini berkat saya menjaga orang tua.. 

Total Komisen yang di perolehi sepanjang Bulan January 2014 ialah sebanyak RM 2,020.00

Yang ASB Loan tu tak yah kira lah ek.. 

Oklah.. Stop di sini sahaja.. Ada masa nanti saya update lagi..

Kalau berminat dengan affiliate yang saya sertai selidik dulu, pahamkan dahulu...tanya hati kita sanggup buat ke tidak.. Jangan separuh jalan dah fedup dan menyalahkan program affiliate yang di sertai.. Saya pun bermula dari 0 internet dan kini hasilnya selalu masyuk dan ada je
Email maybank2u masuk... Alhamdulillah
klik pada imej untuk besarkan








0 comments: